Temps a Tona

viernes, 2 de enero de 2015

La san silvestre de barcelona,10 km. els nassos. 31-12-2014

Tres dies abans vaig agafar un tos i un gripas del 15,d'aquells que et deixen com un flam,vaig estar apunt de no anar a correr ,pero suposo que vaig pensar ,va ves i aviam el que surt,perque anava amb 3 amics mes que sinos em quedo a casa,el dia abans havia soriti i tenia les cames molt pesades i ya m'ho vaig pensar que la cursa no aniria be aixins que no tenia cap esperança.
A l'hora d'escalfar en canvi semblava que em trobes una mica millor,pero no volia vendre la pell de l'os abans d'hora,total van donar el tret de sortida i vaig agafar un ritme constant pero sense anar mai al limit,aixi que vaig pasar la meitat o sigui els 5 km. amb 18:55 uns 15 segons per sobre que a la jean boin , vaig pensar que potser no estava tan malament de com em pensava,vaig afluixar un puntet al km. 7 per fer el 8 i apartir d'alla tornar a tirar una mica mes i l'ultim km. donar tot,i aixi va ser no sols em va anar be ,que a mes vaig fer el meu record en un 10000,i deixar la meva marca en 37:40,molt content a pesar del refredat que portava a sobre,ara a descansar una setmana i começar a preparar la vall congost de muntanya a principis de març que seran 43 km. amb 3100 metres de desnivell positius.

clicar enllaç per veure diploma:




Mica en mica tornarem.

No hay comentarios:

Publicar un comentario